Sila tandakan pada kotak penilaian berikut mengikut skala yang telah dipaparkan:
Please mark the evaluation boxes according to the displayed scale:
1 |
2 |
3 |
Tidak Memuaskan Unsatisfactory |
Memuaskan Satisfactory |
Sangat Memuaskan Very Satisfactory |
1. Tempat berurusan.
1. Place of business.
1.1 Persiapan/persekitaran tempat kerja.
1.1 Preparation/work environment
2. Penyampaian perkhidmatan
2. Service delivery
2.1 Kesopanan dan keterampilan pegawai
2.1 Politeness and skills of officers
2.2 Kemahiran berinteraksi semasa berurusan
2.2 Interaction skills during dealings
2.3 Berpengetahuan berkaitan bidang tugas
2.3 Knowledgeable about job responsibilities
2.4 Berkeupayaan memberi penjelasan dan maklumat dengan jelas
2.4 Able to provide explanations and information clearly
2.5 Memahami / peka berkaitan keperluan pelanggan
2.5 Understands/aware of customer needs
2.6 Berkemampuan memberi khidmat nasihat yang dikemukakan berkaitan kebombaan
2.6 Capable of providing advisory services related to firefighting
2.7 Perkhidmatan yang disediakan pada masa/tempoh masa yang ditetapkan
2.7 Services are provided within the specified time period
2.8 Maklum balas/jawapan yang diberikan melalui saluran komunikasi (telefon/faks/email dan sebagainya)
2.8 Feedback/responses provided through communication channels (phone/fax/email, etc)
3. Penyampaian Maklumat
3. Information Delivery
3.1 Maklumat berkaitan perkhidmatan yang disampaikan melalui laman sesawang, televisyen, radio, akhbar, brosur, flyers dan sebagainya
3.1 Information related to services delivered through websites, television, radio, newspapers, brochures, flyers, etc